2011-11-21

Jak udostępniać wpisy z nowego google readera na blipie?

W związku ze zniknięciem rssa udostępnionych, przestały mi się publikować na blipie z automatu udostępnione wpisy z czytnika. Marudziłam na google plusie i w końcu doczekałam się recepty (i tu wielkie podziękowania dla Józefa Łysikowskiego). Co prawda za każdym razem otwiera się kokpit blipa i trzeba ręcznie blipnąć, ale to zawsze szybciej niż mozolne wpisywanie tagu, tytułu i kopiowanie linku.

Robimy to tak:

1. Wchodzimy w opcje (prawy górny róg w czytniku) i wybieramy "Czytnik-Ustawienia".
2. Wchodzimy w zakładkę "Wyślij do" (ostatnia po prawej)
3. Przewijamy na dół i klikamy w "Utwórz link niestandardowy"
4.Otwierają się trzy pola

Nazwa : tu wpisujemy np. blip :)
Adres URL: tu wpisujemy http://blip.pl/dashboard?body=${title} ${url} i po spacji np. tag lub komentarz
Adres URL ikony: Tutaj mi nic nie działało, więc zostawiłam puste.

I gotowe. Teraz w polu "Wyślij do" pod każdym wpisem, oprócz domyślnych Facebooka i Twittera - będzie nasz blip.

Brak komentarzy: