
Oczywiście pomoc jest w języku polskim co nie ukrywam bardzo mnie cieszy. Oficjalnie poinformowano o tym na polskim blogu googli: LINK
Można zadawać pytania, można odpowiadać. To rodzaj forum, na którym można się radzić innych użytkowników, co robić w przypadku awarii czy jak coś znaleźć. Oczywiście poważne błędy należy zgłaszać samym googlom, tu jednak można otrzymać proste odpowiedzi na "głupie" pytania.
Czyli zanim zaczniesz wysyłać posty z pretensjami, wczytaj się w forum, może ktoś inny miał podobny problem i już wie jak go rozwiązać?
Nie wiem jak wygląda ochrona antytrollowa i moderacja. Czekam na inne głosy blogerów w tej sprawie. A wiec... betatesujcie :)
3 komentarze:
Dla googla mam mieszane uczucia. Używam ich produktów chętnie, bo są rzeczywiście dobre i proste w obsłudze. Niepokoi mnie trochę moja (i nie tylko moja) coraz większa zależność od tej firmy. Google w webie to tak jak microsoft na PC.
Tyle,że w przeciwieństwie do Windowsa, google się nie zawieszają :) W życiu nie miałam tak stabilnej poczty jak gmail. Dodanie reszty serwisów było spowodowane między innymi podobną bezawaryjnością jak i tym,że nie musiałam się kolejny raz rejestrować. :)
Jedyne co mnie cieszy w googlach to to,że mimo swej popularności nadal się ulepszają i nie jest to kosmetyka (podmiana bitmapek) jak to jest winnych serwisach.
Dzięki za ten link, :))
Prześlij komentarz