2008-07-29

Mybloglog! Zmiana interfejsu....

Musiałam to napisać. Weszłam tuż przed odejściem od komputera po północy na Mybloglog... i zdziwiło mnie, dlaczego "recent readers" są z boku a nie na dole? Coś nie tak z Firefoxem? Zrolowałam w górę i w dół i mnie tknęło... cieniowane tło!

Tak!

Nareszcie po przejęciu MBL przez Yahoo, serwis zmienił grafikę. Kosmetykę przeszły co prawda głównie strony społecznościowe, ale to dobry krok w stronę ogarnięcia chaosu, który wprowadziły feedy aktywności znajomych. To znaczy kosmetyka jest głównie graficzna, ale teraz o niebo łatwiej na te strony trafić niż wcześniej. Zmianie uległa też pozycja ostatnio odwiedzających nasz profil, jest teraz w wygodniejszym miejscu.

Żywię głęboka nadzieję, że feedy kiedyś będzie można bardziej uporządkować, tagować, oceniać itp. Takie flakerowe zagrywki :)

4 komentarze:

Krzysztof pisze...

Ja też przez dobrą chwilkę szukałem gdzie to się podziały te elementy. ;)

Dobrze też, że oni w ogóle coś nowego robią. Większość tych przez molochów kupionych serwisów umiera. W delicoius też nic nowego od kiedy yahoo ich przejęło.

Szkoda, że mybloglog tylko poprawia grafikę. Lepiej zajęliby się funkcjonalnością.

lavinka pisze...

Właśnie właśnie, od wczoraj mi nie przyszły na MBL feedy z Delicji. Hm.

meteor2017 pisze...

Ja to bym nawet niczego nie zauważył ;-P Jedynie ostatnio odwiedzający... ale myślałbym, że to ja przez przypadek zmieniłem położenie ;-)

Anonimowy pisze...

Lavinka gdzie znalazlas taki fajny szablon?