2008-09-09

Zabawa - Frazy...

Trzeba przyznać, że google lubi płatać figle i kierować biednych spragnionych wiedzy internautów na... blogi. Przyłączam się do zabawy.
Zaczynam od śmieszniejszych wpisów
3.Froasia - wpis z przeszłości...
4.Fanatyk
Mła. Z lav-netu fraz nie śledzę regularnie, ale za to na warszavce... niesamowite czego ludzie nie wpiszą w wyszukiwarkę...
Oto co ciekawsze...
Przyłapałem kuzynkę (hm, ciekawe na czym?)
Brykanie (To to od Tygryska?)
Bujka bajka i brawurka z atomówek (To atomówki się tak nazywają? Acha. To teraz juz wiem!)
Bez jacka słodki całus od tak (Pozdrawiamy "jacka" kimkolwiek/czymkolwiek jest)
Dlaczego byki mają kółka w nosie (Bez bicia się przyznaję, faktycznie gadaliśmy o tym w komentarzach :) )
Koperek nie chce mi rosnąć (No jak mi przykro...)
Zaginiony w akcji 4 (No na pewno nie na Warszavce, pfff)
Blog o mandarynkach (Warszavka? O mandarynkach? A... może na święta coś pisałam....)
Wymarły przeżuwacz (No tu akurat w głowę się drapię, jak gugle pod tym hasłem zaindeksowały mój blog... i to aż 4 wejscia)
Co można robić na balkonie (Tu akurat na blogu można si co nieco dowiedzieć, ale nie wiem czy o to chodziło poszukującemu ;) )
Chwilowo koniec, ale pewno będzie więcej.
Apdejt:
Z lavnetu:
Wirtualna Prostytucja (To nie u mnie)

Dlaczego młodzież spędza tyle czasu przed komputerem (Za pewne z powou Wirtualnej prostytucji)
Nie działa net w kablówce jak podzielić (Na szczęcie mam Neostradę)
Z Makroteki:
Świnia w sieci (znam niejedną, mogę podać w mejlu)
Polecam tag #frazy na blipie, wrzucam na bieżąco. Ale mam grzecny fotoblog, co? Żadnych sprośności (no, chyba że ta kuzynka... ) :)

9 komentarzy:

Krzysztof Lis pisze...

Teraz na "przyłapałem kuzynkę" jesteś pierwsza w google'u. :)

lavinka pisze...

Ale po innych wpisach już wiem z grubsza na czym kuzynka została przyłapana :)

Anonimowy pisze...

jak podzielić niedziałający net z kabłowki? :D Jak - nie wiem. Nie wiem też po co :D

lavinka pisze...

Pewnie chodziło o podział na kilka komputerów.... i tu akurat po co to wiem :)

Anonimowy pisze...

Pan(?) z Zielonej Jaśminowej? o_O
Może po prostu Paweł? ;)

lavinka pisze...

O właśnie, nie dogrzebałam się na stronie nicka ani imienia :)

Anonimowy pisze...

ten Lis z "zarabiania..." to jest Krzysztof nie Tomasz, jak zresztą widać w pierwszym komentarzu ;)

lavinka pisze...

To skąd mi się wziął Tomasz? Ech, zaraz poprawię...

Anonimowy pisze...

A ja bardzo dziękuję za umieszczenie mnie w tym wpisie :) Jest mi bardzo miło i pozdrawiam :)