2009-12-18

Adblock na Święta

Nie piszę na tym blogu,bo w sieci nie dzieje się nic spektakularnego. Zawładnęła nią branża marketingowa i chyba przez to mało czym jest mnie w stanie zaskoczyć. Nie przeszkadza komercjalizacja, przeszkadza brak oddolnej inicjatywy. Znów liczą się liczby a nie ludzie.
Jeszcze te przedświąteczne reklamy prezentów, wszędzie gdzie się nie kliknie. Chcą mi obrzydzić moje ulubione Święta? Gwiazdkę? Niedoczekanie!

Na szczęście pogoda się wypięła na marketingowców i zafundowała prawdziwy śnieg z prawdziwego nieba. Nie musimy już lepić wirtualnych (baranów) bałwanów ani zjeżdżać z wirtualnej górki na wirtualnych sankach.

Mam nadzieję, że to przejściowe i sieć mi się nie znudzi. Gdyby się znudziła... miałabym mnóstwo wolnego czasu... co bym z nim zrobiła? No co?

5 komentarzy:

Blogosfery.pl pisze...

Lepiej niech się nie znudzi :)

roztoczanski pisze...

Na rowerze byś jeździła ;)

lavinka pisze...

Przy takim mrozie niekoniecznie. Oj bym pojechała,ale po dzisiejszej pieszej wycieczce do bankomatu-przeszła mi ochota :) Może jutro? ;)

Haker w spódnicy :-) pisze...

"Nie musimy już lepić wirtualnych baranów" - zamierzone,czy miało być bałwanów...? :)

lavinka pisze...

Okurczę. Naprawdę miało być bałwanów ;))) Autoparser :)