2011-02-26

Picasa przyjazna blogerom

Nie sądziłam, że dzisiejszy dzień przejdzie do małej historii blogerów. Ot, kolejny wpis dodany, zdjęcia załadowane. Po powrocie do domu i szybkim spojrzeniu na czytnik zauważyłam zainteresowanie  jednym z wpisów. Okazało się, że picasa utworzyła nieograniczony limit dodawania zdjęć dla mniejszych rozmiarów, poniżej 800 pikseli na dłuższym boku. Rozmiary te są najpopularniejsze na blogach. Dzięki temu moje konto (blog Warszavka) z wczorajszego 99%, zwolniło się do 2% zajętego miejsca. Wygląda to tak, że limit zabierają tylko zdjęcia większe niż 800px oraz filmy dłuższe niż 15minut. Nie sądziłam, że tego dożyję. A jednak!!!

2 komentarze:

Robert Trzciński pisze...

O, no nie ukrywam, że to miły gest od Google. Długo czekałem i się doczekałem. Dzięki za info.

Funny pictures pisze...

It is very good information. Thanks for sharing.